Tóth László Attila

Funkcionális Személyi edző és életmód

tanácsadó

 

 

Főoldal    Bemutatkozás    Árak    Órarend    Elérhetőség

 

 

Hírek

Személyi edzés

Zumba

TRX Training

Aerobic

Testépítés

Kick-Box

Gerinc tréning

Capoeira

Pilates

Táplálkozás

Cikkek

Érdekességek

Partnerek

 

 

Aerobic óratipusok.

A világ egyik legdinamikusabban terjedő és fejlődő edzésformája!

- Erősíti az izmokat és koordinációs képességet
- Fejleszti az egyensúlyérzéket és a mozgáskészséget
- Javítja az oxigénellátást és a vérkeringési szervek kondícióját
- Égeti a zsírt, feszessé teszi a testet

Minden korosztály számára alkalmas, az erőnléttől függetlenül!

PILATES:

A jóga, a tánc és a harcművészet elemeit ötvözi. A mély izmokat dolgoztatja, miközben nyújtja és lazítja a testet, emellett segít az optimális testtartás elérésében. A Pilates órákon elsősorban a törzs- és a mélyizmok    erősítésével és nyújtásával foglalkozunk, speciális légzésmunka mellett. Rendszeres gyakorlás mellett az izmok megnyúlnak, szálkásodnak, s az ízületek egyre mozgékonyabbá válnak.A minőségi és nem a mennyiségi izommunka számít.

 Egyenes gerinc, szép tartás, hosszú és feszes izmok, testtudatos mozgás – mindez elérhető rendszeres Pilates mozgásforma végzésével. Mindenkinek ajánljuk a Pilatest aki kezdő,haladó, hosszú kihagyás után visszatérő, vagy harmonikusabb szebb testet szeretne.

SPIN-BIKE:

A spin-bike zenés teremkerékpár edzés, mely kitűnően alkalmas az állóképesség  illetve az erő-állóképesség fejlesztésére!

Talán a spin-bike az egyetlen olyan mozgásforma, melyet mindenki kortól és nemtől függetlenül űzhet.Ha követed az edző utasításait, semmi nincs, ami bármiféle fájdalmat vagy egészségkárosodást okozhatna neked.

Tegyél Te is az egészségedért, a jobb közérzetedért!

CAPOEIRA AEROBIK:

A Capoeira küzdősportot dél-amerikai rabszolgák alakították ki. Szerettek volna ugyanis egy küzdősportot kifejleszteni, de mivel gazdáik ezt tiltották nekik, sportjuk leplezésére táncos lépéseket alkalmaztak.
A Capoeira aerobik ebből a brazil küzdosportból kialakított aerobik mozgásforma, amelyben táncos és küzdosportra jellemzo gyakorlatokkal egyaránt találkozhatunk. A kettő ötvözése egy igen intenzív órát eredményez, amely a hátizmon kívül leginkább a combizmot, a hasizmot és a farizmot dolgoztatja meg. Akik a derekukról, csípojükről szeretnének fogyni, nem fognak csalódni.

 

 

Totális zsírégetés

 

Egyszerű, könnyen követhető koreográfiából álló óratípus.

A 35-40perces folyamatos, ritmusos mozgást a bemelegítés és a nyújtás foglalja keretbe.
A folyamatos, közepes intenzitású mozgással tesszük lehetővé szervezetünk számára az optimális kalória felhasználást, amely égeti a zsírokat.

Az óra gyakorlatanyaga lépéseket, lépéskombinációkat, alap koreográfiát tartalmaz.

Célja, hogy a meglévő zsírtartalékaink fölöslegéből leadjunk, illetve, hogy rendszeres edzéssel a szervezetünket egy hatékonyabb anyagcsere „üzemmódba” állítsuk. Minden korosztálynak, kezdőknek és haladóknak egyaránt ajánlott.

A legjobb zenék kíséretében kirobbanó hangulatban, szórakozva, észrevétlenül tanulhatsz koreográfiát és égetheted a felesleges zsírokat!

 

 HASPARTY Extra hasizomedzés a HATÁR ZÓNÁBAN.

 

Szeretnéd frissen kezdeni vagy zárni a hetet? Itt a helyed!

60 perc önfeledt mozgás,igazi hangulatban.

Folyamatos,közepes intenzitású, élvezetes mozgással zsírégető zónában tartva a pulzusod. Ez az óratípus hozzájárul az optimális zsírégetéshez, kitűnően javítva a mozgás koordinációt, önbizalmat ad az itt szerzett sikerélmény , és bizonyítottan a legjobb stressz oldó!

Észrevétlenül olvadnak le rólad a kalóriák és frissülsz fel.

Mindez megfűszerezve extra hasizom gyakorlatokkal,mivel a lapos has ma már nem csak álom, hanem elérhető CÉL !

Gyere és pörögj velem!
Kick-Box aerobic

Olyan aerobic órát képzelj el, mely tele van önvédelmi mozgáselemekkel (ütések, rúgások), a drilling és az aerobic zseniális ötvözete.
Valamennyi kondícionális képességet komplex módon fejlesztő, extrém kemény edzésmódszer.

Az kick-box fontos tulajdonsága, hogy egyszerű, ezért mindenki számára követhető, bárki könnyen elsajátíthatja és örömmel végezheti.
Az egyszerű elemek használatával lehetőség nyílik a viszonylag gyors tempóra, mely jó hangulatot és igazi harci atmoszférát teremt.

Az óra bemelegítéssel kezdődik, ami után egy kb. 35-40 perces kőkemény, állóképesség-fejlesztő aerob rész következik.
Ennek a résznek köszönhetően könnyedén megszabadulhatsz a felesleges kilóktól.

Az aerob részt pár perces erősítő rész, illetve az óra végi nyújtás követi.

 

 

ALAKFORMÁZÁS

   Változatos, az egész testet átmozgató óratípus, melynek célja a mindenki számára kívánatos nőies alak elérése; illetve megtartása: feszes popsi, izmos hasfal, formás combok és kecses izmos váll, valamint szép tartás.

   Az óra felépítése: A 10-12 perces bemelegítést követően a közepes- és magas intenzitású elemek segítségével erősítjük és formáljuk a „kényes testrészeket”. Az óra utolsó harmadában levezetésként, az izomláz elkerülése végett, alaposan lenyújtjuk a terhelt izmokat.

   Kiemelten dolgoztatott „zónák”: has (egyenes és ferde hasizmok, piramis izom), far (nagy farizom, kis-közép farizom), comb (combfeszítő, combhajlító és combközelítő izmok), kar- és vállizmok illetve hátizom.

   Hatása: Erő állóképesség -fejlesztés, zsírégetés, izomerő fejlesztése és tartásjavítás Kondicionális képességek fejlesztése. Magas ismétlésszámmal garantált a szálkás, nőies izomzat kialakítása.

      Ajánlott: Minden korosztálynak, kezdőknek és haladóknak egyaránt. Azok is elkezdhetik, akik nem kedvelik a lépéskombinációkra épülő mozgásformát, mivel az óra csak kiskoreográfiát tartalmaz.

 

GERINC TRÉNING

   Ha a napodat olyan elfoglaltság teszi ki, amelynek során sokat ülsz, akkor pihenés gyanánt keresd fel a Gerinctornát. Testednek szüksége van a felegyenesedésre, a dinamikus átmozgatásra, a keringésfokozásra, egyszóval a napodat kiegészítő mozgásformára. Szánj időt a fájó derék, a merev nyak és vállak, a hanyag tartás és a gerincbántalmak kialakulásának megelőzésére.

A gerinctorna segíti a gerinc épségének fenntartását.

   A torna lényege az izomfűző kialakítása a gerincoszlop körül. Elsősorban a mély hátizmokat erősítjük, de megdolgoztatjuk a felületes hátizmokat, a hasizmokat és szerepet kapnak a mozgásban a felső végtag és az alsó végtag izomzata is.

   Az órát eszközökkel is színesíthetjük, mely jól alkalmazható az egyensúly-és koordináció fejlesztése során, hiszen ez is elhanyagolhatatlan a gerincoszlop és az izomzat harmóniájának kialakításában. Az óra végén mindig szánunk időt az elengedhetetlen nyújtásra és lazításra, hogy a megdolgoztatott izom megpihenjen, ellazuljon. És hogy még jobban el tudjon lazulni a kedves vendég, azaz Te, 60 percen keresztül zenei aláfestéssel dolgozunk.

Irányított gerinctorna ahol Garantáljuk a teljes test átmozgatást.

   

 

Minden gondolatod valóság - igazi hatalom.

//Petrince Mulford//

 

 

 
 

All Copyrights Reserved 2009, Powered By LaleePapee